Встановлення та заміна

                      Auto-Glass-Repair-San-Antonio-Mobile-Glass-6_full-728x455.jpeg                       
Ми рекомендуємо Вам скористатися послугою з встановлення (вклейка) пропонованих нами автомобільних стекол в нашому установочному центрі. Довірте ремонт свого автомобіля фахівцям, що використовують тільки висококласні матеріали, оснащення і технологію. Адже недотримання будь-якого з умов загрожує пошкодженням зробленого. 

У нашому установочному центрі здійснюється також вклейка стекол автобусів.Вклеювання автомобільних стекол

Переваги вклеювання автомобільних стекол замість встановлення їх на ущільнювачі відомі: міцність і герметичність стиків, підвищена жорсткість кузовний конструкції, зменшена маса і металоємність кузова. Тим не менше, довгий час ці привабливі якості виявлялися недосяжними. Лише наприкінці 60-х років, коли були створені поліуретанові клеї, почалися відповідні досліди й випробування, а в 1973 році з конвеєра зійшов перший серійний автомобіль з вклеєними стеклами.

Сьогодні скла приклеюють щонайменше на 80% випущеної у світі автомобільної техніки.

Однак самі по собі скла - річ уразлива, часто ушкоджуються при аваріях і зіткненнях. А оскільки їх Вклеювання повинні здійснювати професіонали, у сфері автосервісу виник самостійний вид робіт - заміна пошкоджених вклеєних стекол. Для цього не потрібні особливі споруди, але в будь-якому випадку для успіху існують неодмінні умови: кваліфікований персонал, "фірмова" виробнича оснащення, високоякісні витратні матеріали, жорстке дотримання технології.

Витратні матеріали (клеї, технологічні препарати) роблять різні виробники, але по досконалості і новизні продукції, широтою асортименту, стабільності високої якості і розмаху виробництва першість належить товарах з маркою TEROSON і SIKA.

Технологія заміни скла

  1. Видалити пошкоджене скло, використовуючи ручний або механічний інструмент (спеціальна струна, пневматичний або електричний ніж) і намагаючись не пошкодити лакофарбне покриття кузова. На рамці кузова залишити шар старого клею товщиною 1-2 мм.
  2. Очистити рамку кузова від пилу, бруду і вологи. Спеціальним ножем або стамескою підрівняти шар старого клею. У місцях відсутності старого клею або пошкодження забарвлення пензликом нанести праймер.
  3. Підготувати скло, промивши його поверхню склоочисником. Серветкою або чистою ганчіркою нанести на керамічну окантовку скла активатор, а через 1-2 хвилини видалити його надлишок.
  4. Нанести грунт на активовану окантовку скла
  5. Якщо нове скло має RIM-покриття, його необхідно реактивувати. При цьому виключаються п.п. 3 і 4.
  6. Підібрати клей, керуючись вказівками заводу виробника автомобіля. Розкрити катріджі з клеєм, вставити його в спеціальний пістолет і встановити конусний наконечник. Наносити клей слід рівним шаром по периметру скла, або на що залишився шар старого клею на кузові.
  7. Встановити скло на місце якомога швидше, маючи на увазі, що процес затвердіння клею починається відразу після розтину картриджа. Час висихання до можливості їзди на автомобілі залежить від температури і вологості повітря. Встановлене скло акуратно притискають по периметру і закріплюють у декількох місцях липкою стрічкою. Щоб уникнути "повітряного удару" двері автомобіля тримати відкритими не менше години після встановлення скла. 
Після заміни лобового або заднього автоскла протягом двох діб: 

  1. Забороняється піднімати автомобіль на підйомнику або домкратом, паркувати машину на бордюрах. Це може викликати перекіс кузова і викликати порушення в кріпленні нового скла.
  2. Забороняється мити автомобіль під тиском (зазвичай даний спосіб застосовують на автоматичних мийках).
  3. Забороняється вставляти під скло талони техогляду та інші пропуску та документи, знімати захисний скотч.
  4. Рекомендується дотримуватися швидкісний режим, по можливості уникати попадання автомобіля в ями і на купини